220 Judas vom Geitz eingenommen. chen der verꝛuchte Menſch zu heiligen Zeiten/ als Weyhnachten/ O⸗ ſtern/ Pfingſten/ mit Kraͤntzel/ Blumen/ Ehren⸗Titl/ vnd anderem gepraͤng auff ſondere Weiß ve rehrte/ nach dem diſer Narꝛ dem Todt auch zum theil worden/ welcher ſolche goldgelbe Ammerling zum beſten weißt zurupffen/ hat er kurtz zuvor dag beſte Gelt jhme laſſen vortra⸗ gen/ alle Gegenwaͤrtige mußten auff ein viertl Stund abtretten/ vn⸗ derdeſſen hat er Gelt ond Gold in dag Maul zin die Ohren/ in die Na⸗ ſen(vnd was ehrlichen Ohren zu wider)ſo gar in andere offene Orth deß Leibs geſteckt/ auch nachmahlens/ wie andere fromme Chriſten pflegen mit erhebten Augen gegen einem Crucifx/ als er mit ſtats ge⸗ wendten Augen gegen dem Gelt ſeinen elenden Geiſt/ ſolche wunderliche Geſchicht hat man wollen dem offentlichen Druck anver⸗ trawen/ wofern die fromme Anverwandte ſolches nit haͤtten hinder⸗ triben. Jedoch hat er ſo gar nit konnen verhullet werden/ daß nit auff einer vnd andern Cantzl hier von einige Meldung eingeführt worden. ONarz! noch groͤſſer/ als der Caligula, welcher ſich gantz naekend außgezogen/ vnd ſich alſo nach Genuͤgen in dem Geit herumb gewaͤltzt. OBeltia! noch aͤrger als jener Narꝛ zu Coſtnitz/ der kurtz vor ſeinem Todt das Gelt an ſtatt deß Brodts in ein Koch/ oder Mueß einge⸗ brockt/ vnd alſo am erſten Leffel voll erſtickt; O Eſel! noch bethoͤrꝛ⸗ ter/ als jener geitzige Goldſchmidt/ welcher in ſeinen Todts⸗Nothen/ als man ihm ein ſilbernes Crucifix zu kůſſen gabe/ noch gefragt hat/ wie vil Marck Silber es doch moͤchte haben? O Heyd! vnd Abgoͤterer/ vnd Blut⸗ Schelm! weil du den plaro für deinen G Ott halteſt/ di⸗ fem deinen ammoniſchen GOtt gebůhrt kein andere Ehr/ als jene/ welche die ſchoͤne Kachel den goldenen Goͤtzen⸗Bildern/ die ſie heimb⸗ lich ihrem Vatter Laban entzogen/ erwiſen hat/ indem ſie darauff ge⸗ ſeſſen/ gar recht/ dann auff einen ſolchen Kopff gehoͤrt kein anderer Hut auff einen ſolchen Herd gehoͤrt kein andere Glut auff einen fols chen Acker gehoͤct kein anderer Pflueg/ auff ein ſolchen Tiſch gehoͤrt kein anderer Krueg/ auff ein ſolche Naſen gehoͤrt kein andere Brüllen/ auf ein folches Beth gehort kein andere Hullen/ auff ein ſolchen Fuß gehoͤrt kein anderer Schuh/ auff ein ſolches Pult gehoͤrt kein anders Buch/ auff ein ſolchen Degen gehoͤrt kein andere Scheid/ auff ein ſol⸗ he Wiſen gehoͤrt kein andere Weyd/ vnd auff einen ſolchen Gott ge⸗ hoͤrt kein anderer Spott. Gleich wie GOtt will/ dat die Seinige die zehen Gebott ſollen halten/ alſo will auch das Gold/ daß die Seinige die zehen Gebott ſol⸗ len embſig beobachten/ vnd vollziehen. Das erſte Gebott/ por z 0 Ghin minal Ge furt weh foegen wrol biogr abi nng Hikoi Mi ngm Ém o | dedal, ploni Gm W Aneri bbtlb⸗ Mih frande fmen | Ardet i a oilo I mafi DUN | Sihon tief wedh Wgaath Driteha Wif /ioie Wantre MNG on Mofien l | tonn Min | W | Kilat