220 Judas vom Geitz eingenommen.chen der verꝛuchte Menſch zu heiligen Zeiten/ als Weyhnachten/ O⸗ſtern/ Pfingſten/ mit Kraͤntzel/ Blumen/ Ehren⸗Titl/ vnd anderemgepraͤng auff ſondere Weiß ve rehrte/ nach dem diſer Narꝛ dem Todtauch zum theil worden/ welcher ſolche goldgelbe Ammerling zum beſtenweißt zurupffen/ hat er kurtz zuvor dag beſte Gelt jhme laſſen vortra⸗gen/ alle Gegenwaͤrtige mußten auff ein viertl Stund abtretten/ vn⸗derdeſſen hat er Gelt ond Gold in dag Maul zin die Ohren/ in die Na⸗ſen(vnd was ehrlichen Ohren zu wider)ſo gar in andere offene Orthdeß Leibs geſteckt/ auch nachmahlens/ wie andere fromme Chriſtenpflegen mit erhebten Augen gegen einem Crucifx/ als er mit ſtats ge⸗wendten Augen gegen dem Gelt ſeinen elenden Geiſt/ ſolchewunderliche Geſchicht hat man wollen dem offentlichen Druck anver⸗trawen/ wofern die fromme Anverwandte ſolches nit haͤtten hinder⸗triben. Jedoch hat er ſo gar nit konnen verhullet werden/ daß nit auffeiner vnd andern Cantzl hier von einige Meldung eingeführt worden.ONarz! noch groͤſſer/ als der Caligula, welcher ſich gantz naekendaußgezogen/ vnd ſich alſo nach Genuͤgen in dem Geit herumb gewaͤltzt.OBeltia! noch aͤrger als jener Narꝛ zu Coſtnitz/ der kurtz vor ſeinemTodt das Gelt an ſtatt deß Brodts in ein Koch/ oder Mueß einge⸗brockt/ vnd alſo am erſten Leffel voll erſtickt; O Eſel! noch bethoͤrꝛ⸗ter/ als jener geitzige Goldſchmidt/ welcher in ſeinen Todts⸗Nothen/als man ihm ein ſilbernes Crucifix zu kůſſen gabe/ noch gefragt hat/ wievil Marck Silber es doch moͤchte haben? O Heyd! vnd Abgoͤterer/vnd Blut⸗ Schelm! weil du den plaro für deinen G Ott halteſt/ di⸗fem deinen ammoniſchen GOtt gebůhrt kein andere Ehr/ als jene/welche die ſchoͤne Kachel den goldenen Goͤtzen⸗Bildern/ die ſie heimb⸗lich ihrem Vatter Laban entzogen/ erwiſen hat/ indem ſie darauff ge⸗ſeſſen/ gar recht/ dann auff einen ſolchen Kopff gehoͤrt kein andererHut auff einen ſolchen Herd gehoͤrt kein andere Glut auff einen folschen Acker gehoͤct kein anderer Pflueg/ auff ein ſolchen Tiſch gehoͤrtkein anderer Krueg/ auff ein ſolche Naſen gehoͤrt kein andere Brüllen/auf ein folches Beth gehort kein andere Hullen/ auff ein ſolchen Fußgehoͤrt kein anderer Schuh/ auff ein ſolches Pult gehoͤrt kein andersBuch/ auff ein ſolchen Degen gehoͤrt kein andere Scheid/ auff ein ſol⸗he Wiſen gehoͤrt kein andere Weyd/ vnd auff einen ſolchen Gott ge⸗hoͤrt kein anderer Spott.Gleich wie GOtt will/ dat die Seinige die zehen Gebott ſollenhalten/ alſo will auch das Gold/ daß die Seinige die zehen Gebott ſol⸗len embſig beobachten/ vnd vollziehen. Das erſte Gebott/ por z0GhinminalGe furtwehfoegenwrolbiogr abinngHikoiMingmÉm o| dedal,ploniGmWAneribbtlb⸗Mihfrandefmen| Ardeti a oiloI mafiDUN| SihontiefwedhWgaathDritehaWif /ioieWantreMNG onMofienl| tonnMin| W| Kilat