OE Neruniener langselder eiohilt ber Suddn; melfunéenkamiis befagtenDEHCupmir etir Ânbansint iiymnpuraet50iadiDaf eriwone dodreber Snobmanogougriminfiprfar oitinynpemiM oglJuldæ Hoffart.Tempel gefuͤhrt/ dieſelbige ernſtlich angeklagt/ wie Daf fie Taut vilerZeugen/ Außſag in flagranti, aber nit in fragranti, ſeye ertapt wor den/weil nun jhnen/ vermoͤg deß Moylaiſchen Geſatz/ oblige/ dergleichenUbertretter gebuͤhrmaͤſſig zu zůchtigen/ vnd zwar lebendig verſteinigen/was er dann darzu ſage? wir ſeynd ehrliche Leuth/ onnd haben nochvon vnſern Vor Eltern her die anverwandte Tugend⸗Lieb/ derglei⸗chen Laſterl vnd Schlepfaͤck koͤnnen wir mit gedulten/ er ſoll doch auchſein Meinung beytragen/ ob man die Fettel ſoll verſteinigen ꝛ wie vn⸗ſer HErꝛ vermerckt/ daß diſe ſtoltze Vogl vermemt⸗ ſie ſeyn beſſer vndgerechter/ als andere/ ſodann hat er das andertemahl auff die Erd ge⸗ſchriben/ worvon die hochmuͤthige Phariſæer vnd Schrifftgelchiteblutroth worden/ vnd mit einer langen Maſen geſtanden/ weil vnſerHEr alle dero geheimbe Laſter/ vnd Speki s Stück: auff die Erd Jonn, f.protocollirt.Indem ich nun die Chur rund abgeſchlagen wegen ſolcher langenNaſen/ weil ich darfuͤr gehalten/ ich moͤcht doch kein Lob davon tra⸗gen/ zumahlen es meiner Profelsion nit ware/ er aber noch inſtaͤndi⸗ger ang halten/ vnd faſt mit weinenden Augen gebetten/ ſo ſagteich/der Sach ſeye leicht zu helffen/ nur vnder ſich uͤberſich/ bas Wortempfand ſehr hoch der Naſurus, vnd glaubte/ ich wolt jhn voppen/dann er war der MPeinung/ als ſoll er die Naſen vmbkehren/ welchesſehr gefaͤhrlich/ dafern einer vnder eine Schwalmen⸗Neſt ſchlaffen ſolt/wie Tobias, ſonder ich wolt hier durch zu verſtehen geben/ daß er ſol⸗te wohl/ vnd vilmahl zu Gemůth fuͤhren/ daß GOtt faſt jede: deit pfleg⸗te das vnder ſich uͤber ſich kehren/ verſtehe die Demůthige/ ſo ondereſich ſeyn/ uberſich heiffen. aNachdem fich der Patriarh Abraham alfo gedemüthiget/ daß erpor dem Angeſicht GOttes bekennt hat/ er ſeye nichts /als pulvis&einis, Staub vnd Aſchen/ ſelcker Aſchen hat nachmahls ein ſo gute Cen. g,Laugen gemacht/ daß er fuͤnff Konig zimblich den Kopff gewaſchen/vnd ſie ůberwunden/ das heift vnder ſich uͤber ſich.Nachdem Moyſes feymůthig ſich alſo ernidriget/ daß er von ſichſelbſten außgeben/ rardioris liaguæ ego ſum, et habe gar ein harteZungen/ vnd koͤnne vor groſſen Hes Hes Herzen nicht recht res res reden/ da hat jhn GOtt nit allein gu einem Faupt der ilraeliter/ ſonder ſogar zu einem Vice· Gott deß lharaonis geſtelt. Das heißt vnder ſichuͤberſich.Der Gedeon hat in einem ſo nidern Stand gelebt/ daß er ſo gardas Trayd in der Schewer ſelbſt außgetroſchen/ nachgehends aber hatihn& Ott zu einem Erloſer deß gantzen Iſtael gemacht/ der da die Rachbars Il. Qa wider