OE Neruni ener lang selder ei ohil t ber Sud dn; mel funéen kamii s befagten DEH Cup mir et ir Ânb ansin t ii ymn puraet 50 iadi Daf eriw one dod reber Snob mano goug rimin fip rfar oi tiny npemi M ogl Juldæ Hoffart. Tempel gefuͤhrt/ dieſelbige ernſtlich angeklagt/ wie Daf fie Taut viler Zeugen/ Außſag in flagranti, aber nit in fragranti, ſeye ertapt wor den/ weil nun jhnen/ vermoͤg deß Moylaiſchen Geſatz/ oblige/ dergleichen Ubertretter gebuͤhrmaͤſſig zu zůchtigen/ vnd zwar lebendig verſteinigen/ was er dann darzu ſage? wir ſeynd ehrliche Leuth/ onnd haben noch von vnſern Vor Eltern her die anverwandte Tugend⸗Lieb/ derglei⸗ chen Laſterl vnd Schlepfaͤck koͤnnen wir mit gedulten/ er ſoll doch auch ſein Meinung beytragen/ ob man die Fettel ſoll verſteinigen wie vn⸗ ſer HErꝛ vermerckt/ daß diſe ſtoltze Vogl vermemt⸗ ſie ſeyn beſſer vnd gerechter/ als andere/ ſodann hat er das andertemahl auff die Erd ge⸗ ſchriben/ worvon die hochmuͤthige Phariſæer vnd Schrifftgelchite blutroth worden/ vnd mit einer langen Maſen geſtanden/ weil vnſer HEr alle dero geheimbe Laſter/ vnd Speki s Stück: auff die Erd Jonn, f. protocollirt. Indem ich nun die Chur rund abgeſchlagen wegen ſolcher langen Naſen/ weil ich darfuͤr gehalten/ ich moͤcht doch kein Lob davon tra⸗ gen/ zumahlen es meiner Profelsion nit ware/ er aber noch inſtaͤndi⸗ ger ang halten/ vnd faſt mit weinenden Augen gebetten/ ſo ſagteich/ der Sach ſeye leicht zu helffen/ nur vnder ſich uͤberſich/ bas Wort empfand ſehr hoch der Naſurus, vnd glaubte/ ich wolt jhn voppen/ dann er war der MPeinung/ als ſoll er die Naſen vmbkehren/ welches ſehr gefaͤhrlich/ dafern einer vnder eine Schwalmen⸗Neſt ſchlaffen ſolt/ wie Tobias, ſonder ich wolt hier durch zu verſtehen geben/ daß er ſol⸗ te wohl/ vnd vilmahl zu Gemůth fuͤhren/ daß GOtt faſt jede: deit pfleg⸗ te das vnder ſich uͤber ſich kehren/ verſtehe die Demůthige/ ſo ondere ſich ſeyn/ uberſich heiffen. a Nachdem fich der Patriarh Abraham alfo gedemüthiget/ daß er por dem Angeſicht GOttes bekennt hat/ er ſeye nichts /als pulvis& einis, Staub vnd Aſchen/ ſelcker Aſchen hat nachmahls ein ſo gute Cen. g, Laugen gemacht/ daß er fuͤnff Konig zimblich den Kopff gewaſchen/ vnd ſie ůberwunden/ das heift vnder ſich uͤber ſich. Nachdem Moyſes feymůthig ſich alſo ernidriget/ daß er von ſich ſelbſten außgeben/ rardioris liaguæ ego ſum, et habe gar ein harte Zungen/ vnd koͤnne vor groſſen Hes Hes Herzen nicht recht res res re den/ da hat jhn GOtt nit allein gu einem Faupt der ilraeliter/ ſonder ſo gar zu einem Vice· Gott deß lharaonis geſtelt. Das heißt vnder ſich uͤberſich. Der Gedeon hat in einem ſo nidern Stand gelebt/ daß er ſo gar das Trayd in der Schewer ſelbſt außgetroſchen/ nachgehends aber hat ihn& Ott zu einem Erloſer deß gantzen Iſtael gemacht/ der da die Rach bars Il. Qa wider