Seiber nh f deroan gi dus weldet Bu Ni torden, Morn folgt rahe Hoh n frommen lugoi engte trom W Aani A ninen gdm N " haram M perborgen. t peilio i if DON ftecußtak⸗ i, snn/ W pee abesti ahars p oodi g comunitti iht nint n haai p ONY M diſer Göͤttlichen Sykitz. 303 Ein Undergang aber iſt geweßt/ dem jenigen/ welcher mehrmahl vn⸗ wüͤrdig zu diſer Goͤttlichen Tafel gangen. Es ſchickt ſich dann gar nicht/ ja es iſt moͤrderiſch/ tyranniſch/ ver⸗ rucht/ vermeſſen/ verdamblich vordem Himmel/ vor der Erd/ vor den Englen/ vor den Minſchen/ wider die Majeſtaͤt G Ottes/ wi⸗ Der Die Liebe Gottes/ wider die Ehr GOttes/ wider die Gegenwart GoOttes/ zu lauter Schaden/ zu lauter Verder ben/ zu lauter Urthl/ zu lauter Verdambnuß/ weit aͤrger als der Hebræer jhr Neyd/ Haß/ Boßßheit/ Verfolgung/ Schmach/ Hohn/ Schimpff/ Quai Peyn Todt/ ſo ſie Chriſto haben angethan/ dann ſie wußten nit/ daß oofa tes Sohn ware/ ſonſt hatten ſte jhn nit geereutziget. Wan man di⸗ ſes hoͤchſte Gut vnwurdig genießt/ das heißt nachgefolgt dem gottlo⸗ fen Juda iſcarioth, das heißt IEſum in den weiſſen Kleydern verſpot⸗ ten wie geſchehen iſt zu Hoff bilati vnd Herodis, das heißt mit den Ju⸗ diſchen Scherganten das heil gſte Angeſicht JEſu verſpeyden/ das heißt mit dem gottloſen Malcho diſem Goͤttlichen Angeſicht ein harten Bas ckenſtreich verſetzen/ das heißt den wahren Heyland JEſum nit durch den Bach Cedron ſondern durch die Kottlacken ſchleppen/ das heißt den eingebohrnen Sohn GOttes auff ein neweswiderumb creutzigen. Die Unehr/ welche der Konig ammon den Davidiſchen Abgeſandten angethan/ als er ſie ſo ſpoͤttlich hat laſſen entbloͤſſen/ iſt nit fo grof. Die Unehr/ welche die Aichol jhrem Koͤniglichen Gemahl angethan/ als fie jhn vom Fenſter herab ſo hoͤniſch außge ſpottelt/ iſt nit ſo groß. Die Unehr/ welche die Philiſteer dem gefangnen Samlon angethan/ Als fie ihn toie ein Vich rraetirten/ iſt nit ſo groß. Die Unehr/ welche der Nabuchodonoſor dem Daniel erwiſen/ als er jhn zu den Loͤwden in Die wilde Gruben werffen laſſen/ iſt nit ſo groß. Die Unehr/ welche Vading. ia an I 465 2, Reg, 1- 2. Rég. 6. Iud. 18. Danie 6. der Pharao dem vnſchuldigen Joſeph erwiſen/ wie er jhn ſambt andern Geref, 40 in den finſtern Kercker werffen laſſen/ ift nit ſo groß/ als die Unehr/ wel⸗ che der Menſch/ diſer ſo ſchlechte Erdklotzen/ dem Heyland vnd See, ligmacher IEſu Chriſto anthut/ wann er die H. Communion genießt. O Eſſen vermeſſen! Forcht jhr euch nicht/ daß nit alſobald alle Geſchoͤpff in Harniſch kommen/ vnd jhrem Schopffer die angetha⸗ ne Schmach raͤchen? Gwiß iſt es/ wofern es die grundloſe Barmher⸗ tzigkeit GOttes nicht verhuͤttet/ daß ein ſolche/ nach der vnwuͤr⸗ digen Communion, alſobald die Engel ſelbſt in tauſend Stucken thaͤ⸗ ten zerꝛeiſſen. Foͤrcht ihr euch nicht/ gottloſe Prleſter/ daf euch der gerechte Goͤttliche Grimmen nit augenblicklich uberfalle/ -Parsi Ddd wann