"rt ft h fig gibt Ae 15,& tetie eite0u nS AiAi tas comin: neharis s ecturunt, atdet naten, A iem dle Y agio diſer Goͤttlichen Speiß. 399 mel⸗Brobdt alſo beſchaffen ſeye/ wie das Schawbrodt im alten Teſta⸗ ment/ Panis Facierum, welches zwey Geſichter hatte/ vnnd von den Prieſtern vnd Leviten gebachen worden; Ein Figur vnd Vorbil⸗ dung deß allerheiligſten Sacraments deß Altars/ ſo ebenfahls zwey Geſichter vnd zeigt das Geſicht der Barmhertzigkeit den jenigen/ die es wuͤrdig genieſſen/ das Geſicht aber deß Zorns vnd Grimmen den je⸗ nigen/ ſo es vnwuͤrdig empfangen. Erſchroͤckt euch dann nit/ was jenem Novigen bep Denen PP, Ca- pucinern in der Neapolitanifchen Proving begegnet /als difer vorhero ein vornehmer Edlmann ware/ vil aber durch Ubermuth ermordt/ endlich ſich bekehret/ bey beſagten frommen Ordens⸗Maͤnnern ein Novitius vnd Clericus worden/ ſo hat ſich diß Wunder mit jhme er⸗ eignet/ daß/ wann er zu Altar gedient/ alle Altar⸗Tuͤcher/ ſo er be⸗ růhrt/ ſeyn eura worden/ wordurch GOtt hat wollen andeuten/ daß diſer nit wuͤrdig ſeye die H. Sachen detz Altars anzur uͤhren/ deſſen Hånd fich vorhero mit ſo vil Menſchen⸗Blut bemailigt: hat nun der in wuͤrcklichem Unflath lebt. Foͤrcht jhr euch nit/ daß einmahl das jenige über euch komme/ welches da kommen iſt uͤber jene Donatie ſten/ welche das hoͤchſte Gut den Hunden vorgeworffen/ ſo aber jhren Schoͤpffer erkennt/ vnd beſagte Boͤßwicht zerꝛiſſen. O wehe ruchten Judæ Fußſtapffen tretten. Bover ia Gott einen ſolchen zu einem Prieſter nit wollen haben deffen Leben 4, Capuc, vorhin fúnderhafft/ twie weniger will er leydeneinen bey bem Atar/ An, 572 euch/ vnd allen den jenigen/ ſo in deß pers y an,