rationali humana carne ſubſiſtēs. Uqͣ lis patri ẜm diuinitateꝫ: minor patre ẜm humanitatē. Qui licet deus ſit homo: non duo tamen ſed vnꝰ eſt xp̄s. Unus aūt non conuerſiōe diuinitatis in carne: ſed aſſumptione humanitatis in deum. Unus omnino: non cōfuſione ſubſtātie ſed vnitate perſone.º Nam ſicut anima rationalis caro vnus eſt homo: ita deꝰ homo vnus eſt chriſtus. Qui paſſus eſt pro ſalute noſtra: deſcēdit ad inferos reſurrexit a mortuis.ª Aſcēdit ad celos: ſedet ad dexteram dei patris omnipotē­tis. Tude venturus eſt iudicare viuos et mortuosᵉ Ad cuius aduentum: oēs hoīes reſurgere habent cum corporibꝰ ſuis. Et reddituri ſunt: de factꝭ ꝓprijs rationem. Et qui bona egerunt ibūt in vitam eternam: qui vero mala in ignem eternum.? Hec eſt fides catholica: quam niſi quiſqꝫ fideliter firmiterqꝫ crediderit ſaluus eſſe non poterit. Geleichdem vater nach dergothait: minder dem vater nach der mēſchaitⁱ Uiewoler gottiſt vnd mēſch: doch nicht zwen iunder iſt ain chriſtus. Ainer aber verwandeli nit die gothait in dꝫ flai­ſch: ſunder in annemung menſchait in got. Ti­ner iiber all nit in ſchē­dūgdēs weſens: ſunder in der ainigkait perſō. U ann als die vernilnf tig ſel vnd̓ das flaiſch iſt ain menſch: alſo got vnd̓ menſchiſt ain chriſtus. Der do geliten hat vmb vnſer haii: iſt abgeſtigen den hellen: er iſt aufer ſtanden von dentoten. Ar iſt aufgefarenzū den himelū: ſitzet gerech ten gotes des allmāchti gen vaters. Condān er kunftigiſtzerichtē die le­bendigen vnd die totenˢ dūdes znkunſt alle men ſchen werden auferſteen̄ mit iren leiben. Uund verden geben rechnūg von iren aigen wercken Und die do guts haben gewurcket werden geen in ewigs leben: eliche aberubels in ewigs feu re.ˣ Uitꝫ iſt der der criſte lich glaub es ſeydēn dꝫ a iniegklicher den treuli­ch vnd feſtigklich ſeyge­lauben ſomagernit behalten werden.