rationali ⁊ humana carne ſubſiſtēs. Uqͣlis patri ẜm diuinitateꝫ: minor patre ẜmhumanitatē. Qui licet deus ſit ⁊ homo:non duo tamen ſed vnꝰ eſt xp̄s.ⁿ Unusaūt non conuerſiōe diuinitatis in carne:ſed aſſumptione humanitatis in deum.ⁿUnus omnino: non cōfuſione ſubſtātieſed vnitate perſone.º Nam ſicut animarationalis ⁊ caro vnus eſt homo: ita deꝰ⁊ homo vnus eſt chriſtus. Qui paſſuseſt pro ſalute noſtra: deſcēdit ad inferosreſurrexit a mortuis.ª Aſcēdit ad celos:ſedet ad dexteram dei patris omnipotētis. Tude venturus eſt iudicare viuoset mortuosᵉ Ad cuius aduentum: oēshoīes reſurgere habent cum corporibꝰſuis. Et reddituri ſunt: de factꝭ ꝓprijsrationem. Et qui bona egerunt ibūt invitam eternam: qui vero mala in ignemeternum.? Hec eſt fides catholica: quamniſi quiſqꝫ fideliter firmiterqꝫ credideritſaluus eſſe non poterit.Geleichdem vater nachdergothait: minder demvater nach der mēſchaitⁱUiewoler gottiſt vndmēſch: doch nicht zweniunder iſt ain chriſtus.ᵐAiner aber verwandelinit die gothait in dꝫ flaiſch: ſunder in annemungd̓ menſchait in got.ⁿ Tiner iiber all nit in d̓ ſchēdūgdēs weſens: ſunderin der ainigkait d̓ perſō.U ann als die vernilnftig ſel vnd̓ das flaiſch iſtain menſch: alſo got vnd̓menſchiſt ain chriſtus.ᵛDer do geliten hat vmbvnſer haii: iſt abgeſtigenzū den hellen: er iſt auferſtanden von dentoten.Ar iſt aufgefarenzū denhimelū: ſitzet zū d̓ gerechten gotes des allmāchtigen vaters. Condān erkunftigiſtzerichtē die lebendigen vnd die totenˢdūdes znkunſt alle menſchen werden auferſteen̄mit iren leiben. Uundverden geben rechnūgvon iren aigen werckenUnd die do guts habengewurcket werden geenin ewigs leben: elicheaberubels in ewigs feure.ˣ Uitꝫ iſt der der criſtelich glaub es ſeydēn dꝫa iniegklicher den treulich vnd feſtigklich ſeygelauben ſomagernit behalten werden.